Przepraszamy za niedogodności.
Mechaniczne uszczelnienia czołowe są specjalną formą uszczelnienia mechanicznego.
Są stworzone specjalnie do aplikacji w ruchu obrotowym i działania w bardzo trudnych warunkach.
Wykazując dużą odporność na zużycie ścierne i zapobiegając przedostawaniu się szkodliwych mediów zewnętrznych.
Istnieją dwa typy mechanicznych uszczelnień czołowych:
- TLDO - Najbardziej popularny jest typ DO, który używa O-Ringa jako dodatkowego elementu uszczelniającego
- TLDF - Typ DF ma elastomer o przekroju w kształcie rombu jako pomocniczy element uszczelniający zamiast O-Ringa.
Symbol TSS TLDO
Opis TYP DO - O-Ring jako dodatkowy element uszczelniający
Symbol TSS TLDF
Opis Typ DF - elastomer o przekroju w kształcie rombu jako dodatkowy element uszczelniający
Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Więcej informacji